Zitajongeneelen.reismee.nl

Slapen

He he het is hier nu1:05en ik lig eindelijk in m'n Balineese stapelbed. Ik moet lachen Veerle moet naar de wc maar helaas geen wc papier alleen een slang om alles schoon te spuiten. Maar goed op Denpasar aangekomen kwamen we Anjes tegen, het meisje wat ook zou worden opgehaald door THE green lion. Er waren drie mannen en de chauffeur, die ons begeleiden naar de auto. De drie mannen die onze koffers hadden gesjouwd vroegen gelijk brutaal om een tip. 10 euro was goed zei 1 van de mannetjes. 10 euro voor een koffer dragen voor 200 meter belachelijk. Ik werd een beetje ongemakkelijk van die oude schattige kleine opatjes die om geld vroegen. Maar goed het hoort er allemaal bij. In de auto hadden we even gepraat met de chauffeur en Anjes beter leren kennen en ondertussen keek ik m'n ogen uit. Al die scooters en die jonge jongens die langs de weg bij een eet kraampje staan te hangen. De lokale super markten die nog open zijn. De auto stopte en we waren bij het huis aangekomen. We werden geholpen door twee jongens. We moesten naar een soort binnenplaats en dan twee gigantische trappen op. De kamer ziet er prima uit en de douche is veel beter dan ik had verwacht. En hier liggen we dan. Nog met z'n tweeën op een kamer van 10 personen tijdschriften aan het lezen. Maar goed tijd om naar bed te gaan het is inmiddels half 2 geweest tijd om te slapen. Oke wat een grap dat slapen, het is 2;17 en ik ben alweer wakker ik ben helemaal niet moe. Ook wel logisch natuurlijk voor mij is het nu eigenlijk middag.
uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen. Ik werd wakker door de wekker die afging om 7;30. Ik keek naar buiten, dit is de eerste keer dat ik Bali zie in het licht. Wat is het mooi zeg. Ik kruip voorzichtjes uit m'n stapelbed om te gaan douchen. KOUD! Brrrr het water wordt niet warm dat is even wennen. Het zorgt er wel voor dat ik niet lang onder de douche blijf staan. Zou handig zijn pap voor thuis dan hoef je niet meer op de deur te kloppen dat ik te lang douch. we hebben net ontbeten en de WiFi code gekregen, ideaal iis dat tegenwoordig he overal wifi. We gaan nog even kijken wat we vandaag gaan doen, byebye!

Reacties

Reacties

Greet

Hey Zietje,
Je avontuur is echt begonnen....geniet er maar van! Het is prettig om je via je blog even te kunnen volgen. liefs mams

Caroline

Wat een avonturen ik kijk uit naar jullie volgende verhalen liefs, caroline????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active